سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریاچهی موراین و داستان ده قلهی زیبا در اطراف آن

کانادا کشوری غربی در آمریکای شمالی است که از کشورهای سردسیری و بسیار پیشرفته در جهان است. که تعداد بیشماری دانشجو و خانواده برای ادامه تحصیل و زندگی این کشور پیشرفته را برای زندگی انتخاب می‌کنند. البته اخذ ویزای کانادا و یا دریافت اقامت کانادا به این آسانی‌ها هم نیست. اما اگر شما علاقمند به سفر با این کشور سردسیری را دارید تنها کافی است با ساحل شنی تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راه کشور زیبا و گردشگری کانادا کند تا زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری بی‌همتای دیدن کنید،بنابراین مسافران تور کانادا با ما در این مطلب همراه باشند تا یکی از زیباترین و سحرانگیزتین جاذبه‌ی گردشگری کانادا را که همچون بهشت است را به شما گردشگران عزیز معرفی کنیم.
دریاچه‌ی موراین و داستان ده قله‌ی زیبا در اطراف آن
سرزمینی متعلق به سرخپوست‌ها که امروزه یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کانادا بشمار می‌رود. دره‌ی ده قله که مکانی سحرانگیز و محصور شده از کوهستان‌های استور است. این کوهستان‌های زیبا و چشم‌نواز همانند نگهبانان قدرتمند از  دریاچه‌ی فیروزه‌ای زیبا محافظت می‌کنند و آن را در برگفته‌اند تا در امان بماند، این دریاچه در برگرفته در اغوش کوهستان‌ها دریاچه موراین نام دارد که بخاطر زیبایی و رنگ فیروزه‌ای رنگش شهرت جهانی دارد.
شکوه این منطقه‌ی زیبا با درختان همیشه سبز خود سال‌ها است که زبان زد تمام مسافران تور کانادا می‌باشد. این زیبایی چنان مسافران و گردشگران را محصور خود می‌کند که پنداری قدم به بهشت گذاشته‌اند.
حالا این که چرا به این دره، دره‌ی ده قله می‌گویند به دلیل وجود ده کوه در اطراف آن است. مسافران در هر نقطه‌ای از این زیبایی خیره‌کننده بایستند قادر خواهند بود که دریاچه و ده کوه را ببینند و از منظره‌ی زیبای مقابل چشم‌هایشان  لذت ببرند.
ساحل شنی به همراه کادر مجرب ویزای کانادای خود امیدوار است که هر چه زودتر موفق به اخذ ویزای کانادا شوید و از این سرزمین جادویی و رویایی دیدن کنید.