سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر اتاوای کانادا

کانادا کشوری پیشرفته است که هر ساله از تمام نقاظ جهان مهاجر می‌پذیرد در این میان از کشور عزیزمان ایران هم هستند کسانی که برای زندگی و یا گردش اقدام به اخذ ویزای کانادا می‌کنند. البته دریافت ویزای کانادا کار بسیار آسانی نیست و نمی‌توان به تمام آژانس‌های مسافرتی و مراکز اخذ ویزای کانادا اعتماد کرد. در این میان پیشنهاد می‌کنیم با کمی تحقیق در مورد ساحل شنی و پرس و جو از مسافران قدیمی ویزای کانادا ما اقدام به اخذ ویزای از طریق ساحل شنی کنید تا با خیالی راحت و قیمتی مناسب ویزای کانادای خود را دریافت کنید. اما اگر قصد سفر به کانادا را دارید دوست دارید به کدام شهر کانادا سفر کنید ؟ در ادامه با این مطلب ساحل شنی همراه باشید تا با یکی از شهرهای کانادا که پایتخت کانادا هم هست بیشتر آشنا شوید.
اتاوا یا ادوا، چهارمین شهر بزرگ کانادا و همچنین پایتخت این کشور به شمار می‌رود. شهر اتاوا به اندازه تمیز است که به عنوان سومین شهر تمیز در جهان مشهور می‌باشد. جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر هر گردشگری را وسوسه می‌کند تا سفری به این شهر داشته باشد. اتاوا، بین مرز دو استان انتاریو کبک و در کنار سایر شهرهای گردشگری کانادا مانند تورنتو، ونکوور، مونترال، نیگارا فالز است که از لحاظ گردشگری بسیار مهم می‌باشند.
آب و هوای اتاوا مانند سایر مناطق کانادا، سردسیر می‌باشد؛ در واقع اتاوا یکی از سردترین پایتخت‌های موجود  در دنیا بشمار می‌رود که  زمستان‌های آن سرمای طاقت فرسایی دارد. به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به شهر اتاوا کانادا ماه‌های مارچ و می است.
شهر اتاوا کانادا با وجود اینکه یکی از شهرهای مهم کانادا است و جزئی از جاذبه‌های گردشگری کانادا است اما در دل خود تعداد بیشماری جاذبه گردشگری دارد که تنها در این مطلب به نام بردن آن‌ها بسنده می‌کنیم: گالری ملی کانادا، آبشار Chaudière، موزه جنگ و ساختمان پارلمان هیل تنها مهم‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کانادا در اتاوا است.